YouSee har fundet og rettet en fejl på deres udstyr, så alle tv-kanaler i Glostrupnet virker igen. Oplever du stadig problemer med tv-kanalerne, så skal du lave en ny kanalsøgning på dit tv. Virker det stadig ikke, bedes du kontakte vores kundeservice på 8250 5050.
Posted Oct 26, 2022 - 15:18 CEST
Update
YouSee er nu ankommet til Glostrupnet, hvor de er påbegyndt fejlsøgningen, som kan medføre afbrydelser på tv-signalet.
Posted Oct 26, 2022 - 11:52 CEST
Update
Vi har nu lokaliseret fejlen, som desværre stadig ligger på signalet ind i afdelingen. Problemet er fejlmeldt til YouSee, og de har sender en tekniker.
Posted Oct 25, 2022 - 14:59 CEST
Update
.
Posted Oct 25, 2022 - 14:15 CEST
Update
Der kan forekomme løbende afbrydelser på TV. Vi har en tekniker på stedet.
Posted Oct 25, 2022 - 11:28 CEST
Update
Vi arbejder på en løsning - Næste drift status er tirsdag d. 25-10-2022 kl. 12:00
Posted Oct 24, 2022 - 14:59 CEST
Update
Vi oplever nogle få kunder stadig har problemer, men vi arbejder på højtryk for at få denne fejl løst.
Posted Oct 21, 2022 - 09:18 CEST
Update
YouSee undersøger stadig fejlen.
Vi beklager de gener, det evt. medfører.
Posted Oct 13, 2022 - 12:49 CEST
Investigating
YouSee har i øjeblikket problemer med levering af følgende kanaler
TV3 TV3 MAX TV3 Plus TV2 Fri Folketinget Viasat BBC Earth BBC World News Travel DK4 Viasat Explorer National Geographic Cmore first Cmore hits Cmore stars Cmore serier SVT 1 og 2 TV4 NRK1
Kan de ikke findes frem ved en kanalsøgning, afvent nærmere til en ny udmelding.
Vi arbejder på at finde en løsninger - beklager de gener, det evt. medfører.