Teknikeren har udskiftet forstærkeren, så nu er der tv-signal igen. Hvis du har lavet en kanalsøgning, mens fejlen har stået på, kan det været nødvendigt at lave endnu en kanalsøgning, før tv-kanalerne virker igen. Du kan evt. følge denne guide fra YouSee: https://yousee.dk/hjaelp/artikler/opdater-dine-tv-kanaler-med-en-kanalsogning
Vi beklager de gener, det evt. har medført.
Bolignet-Aarhus ønsker dig en rigtig god weekend :-)
Posted Mar 24, 2023 - 19:50 CET
Identified
Teknikeren har fundet fejlen, og er nu i gang med at udskifte en forstærker. Fejlretningen forventes afsluttet senest kl. 20.00. Næste status kommer, når fejlen er udbedret. Vi beklager de gener, det evt. medfører.
Posted Mar 24, 2023 - 19:18 CET
Update
Vores tekniker er ankommet til Glostrupnet, og han er i fuld gang med fejlsøgningen. Næste status kommer senest kl. 20.00. Vi beklager de gener, det evt. medfører.
Posted Mar 24, 2023 - 18:30 CET
Investigating
Der er i øjeblikket driftsforstyrrelser på tv-signalet. Vi arbejder på at finde fejlen, så den kan blive udbedret. Næste status kommer senest kl. 18.30. Vi beklager de gener, det evt. medfører.