Driftsforstyrrelser på tv-signalet i Glostrupnet
Incident Report for Bolignet-Aarhus
Resolved
Teknikeren har udskiftet forstærkeren, så nu er der tv-signal igen.
Hvis du har lavet en kanalsøgning, mens fejlen har stået på, kan det været nødvendigt at lave endnu en kanalsøgning, før tv-kanalerne virker igen. Du kan evt. følge denne guide fra YouSee: https://yousee.dk/hjaelp/artikler/opdater-dine-tv-kanaler-med-en-kanalsogning

Vi beklager de gener, det evt. har medført.

Bolignet-Aarhus ønsker dig en rigtig god weekend :-)
Posted Mar 24, 2023 - 19:50 CET
Identified
Teknikeren har fundet fejlen, og er nu i gang med at udskifte en forstærker.
Fejlretningen forventes afsluttet senest kl. 20.00.
Næste status kommer, når fejlen er udbedret.
Vi beklager de gener, det evt. medfører.
Posted Mar 24, 2023 - 19:18 CET
Update
Vores tekniker er ankommet til Glostrupnet, og han er i fuld gang med fejlsøgningen.
Næste status kommer senest kl. 20.00.
Vi beklager de gener, det evt. medfører.
Posted Mar 24, 2023 - 18:30 CET
Investigating
Der er i øjeblikket driftsforstyrrelser på tv-signalet. Vi arbejder på at finde fejlen, så den kan blive udbedret.
Næste status kommer senest kl. 18.30.
Vi beklager de gener, det evt. medfører.
Posted Mar 24, 2023 - 16:19 CET